Premium [33% OFF! RECODE] EggWars 2! [Villagers][MultiArena / Bungee][Generators][Configurable] [Paid]

Discussion in 'Resource Discussion' started by gaelitoelquesito, Nov 13, 2015.

1. This plugin run on server 1.10.2 OK ?
    Thanks!

2. Pls add commands execute after win in arena.

• Like Like x 1
  3. In my server it does not serve fails and does not load the plugin help plis ...
    The error is: Could not load 'plugins/EggWars-4.6.jar' in folder 'plugins

4. Can you maybe add Modes like Overpowered Normal and Basic and health boosts like normal health Double Health and Triple health?

• Like Like x 1
  5. So i have been using this on server version 1.10.2 for 3 - 5 days now and it seems to unload all my arenas every time i do a stop and start, and the game has a fit and spams console when i load up and or the game is played none of the holograms work for me and when i give player the permissions to play the game they still get errors like villager not working, some generators not working on it, some players work fine and others get bugged out and get kicked and can not join / leave games.

is there going to be an update to 1.10.2 or not as this cost $15 and i think there should be as of the problems above ?

Thanks Rob.

----------------------------EDIT------------------------------------------

okay so i have just been creating arenas and worlds and in 1.10.2 it does not at all save any of my arenas or worlds within it Folders :( so when i do restart my server ir deletes all the progress that i have made and unloads the arenas and worlds.

i thought it was a multiworld problem but it seems not to be after looking at everything

#1545 LPGamersRob, Sep 24, 2016
    Last edited: Sep 24, 2016
  6. Can you make a Money Walls plugin? Since CubeCraft took it down, a lot of people would pay for it. If you do make it, I'll buy the plugin, too.

7. Pls add commands execute after win in arena.

8. En modo multiarena los de la partida que estan en modo espectador pueden salir a espectar lo que se encuentran en lobby, y el holograma de estadisticas cambia y cambia a que tu veas el stat de otros jugadores no solo el tuyo, y una pregunta su utilizo el plugin el modo bungee como tendria que ir mi configuracion de database de el plugin de eggwars y el de lobby? Existe soporte MOTD para bungee? @gaelitoelquesito

#1548 iKoner, Sep 27, 2016
    Last edited: Sep 27, 2016
  9. agregame al facebook https://www.facebook.com/altafrecuenciasenior

10. Hello
    I have an error.
    It is
    /hg {arge}
    I really want to play with my friends with you plugin.
    Nice plugin!

11. yo can you help me with your plugin fam? nothing happens when i do /ews

12. @gaelitoelquesito does this plugin have FeatherBoard support like MultiSkywars? If not, can you add it?

• Like Like x 1
  13. si hacesun tutorial me gustaria verlo ! porque ando un poco enredado con el server

14. si amigo a mi me pasa lo mismo pero nose que se puede hacer, si sabes algo ayudame. me pasa lo del aldeano y lo de cuando muero no respaneo mas asi tenga el huevo

15. Si estas usando una version 1.9 0 1.10, creo que eso es lo que causa el problema (yo ya me rendi hace mucho con este plugin) asi que si ese es el caso, te aseguro que no te funcionara completamente hasta que el creador del plugin lo haga completamente para versiones nuevas.

16. si man de echo usaba la 1.9 por lo de items especial y eso! Gracias por decirme :D si sabes de algun tutorial o algo que explique mas afondo el plugin avisame porfavor

17. Como te dije, ya me he rendido con este plugin, no pienso volver a la 1.8 por un plugin, así que no te puedo decir nada mas que eso. Saludos!

18. Gracias man por responder! me gustaria pasarme por tu server !