Ayuda con Towny plugin. Help with Towny plugin

Discussion in 'Spigot Plugin Help' started by DeanRevolution, Jun 26, 2019.

1. Hola a todos. Sigo este foro hace bastante tiempo pero creo que es la primera vez que escribo en él. Tengo un servidor Spigot para la version 1.14.2 con el plugin Towny Advanced instalado. Yo se que Towny Advanced tiene su propia pagina para ver problemas pero en estos momentos se encuentra caída por lo que no me es posible ir allí. El problema que tengo es el siguiente:

Cuando un usuario usa el comando /t claim este protege como es debido pero en la consola del servidor me aparece el siguiente mensaje

[20:48:43] [Server thread/INFO]: ___Papyrus_ issued server command: /t claim
    [20:48:43] [Thread-15/WARN]: Exception in thread "Thread-15"
    [20:48:43] [Thread-15/WARN]: java.lang.IllegalStateException: PlotChangeTypeEvent cannot be triggered asynchronously from another thread.
    [20:48:43] [Thread-15/WARN]: at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:502)
    [20:48:43] [Thread-15/WARN]: at com.palmergames.bukkit.towny.object.TownBlock.setType(TownBlock.java:197)
    [20:48:43] [Thread-15/WARN]: at com.palmergames.bukkit.towny.tasks.TownClaim.townClaim(TownClaim.java:174)
    [20:48:43] [Thread-15/WARN]: at com.palmergames.bukkit.towny.tasks.TownClaim.run(TownClaim.java:86)

El problema esta que al momento de reiniciar el los claims se borran.

Ayuda porfavor :(
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi all. I follow this forum a long time ago but I think it's the first time I write on it. I have a Spigot server for version 1.14.2 with the Towny Advanced plugin installed. I know that Towny Advanced has its own page to see problems but at the moment it is falling so I can not go there. The problem I have is the following:

When a user uses the / t claim command it protects as it should, but the following message appears on the server console

[20:48:43] [Server thread / INFO]: ___Papyrus_ issued server command: / t claim
    [20:48:43] [Thread-15 / WARN]: Exception in thread "Thread-15"
    [20:48:43] [Thread-15 / WARN]: java.lang.IllegalStateException: PlotChangeTypeEvent can not be triggered asynchronously from another thread.
    [20:48:43] [Thread-15 / WARN]: at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent (SimplePluginManager.java:502)
    [20:48:43] [Thread-15 / WARN]: at com.palmergames.bukkit.towny.object.TownBlock.setType (TownBlock.java:197)
    [20:48:43] [Thread-15 / WARN]: at com.palmergames.bukkit.towny.tasks.TownClaim.townClaim (TownClaim.java:174)
    [20:48:43] [Thread-15 / WARN]: at com.palmergames.bukkit.towny.tasks.TownClaim.run (TownClaim.java:86)

The problem is that at the time of restart the claims are deleted.

Please help :(

Translated with google

2. Oh muchas gracias, actualice todos los plugins que pensé que podrían ser el problema pero no se solucionaba. Mi Towny.jar era versión 0.93.0.0 y aún que busqué una actualización no me aparecían. De verdad se agradece.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh thank you very much, update all the plugins that I thought could be the problem but it was not solved. My Towny.jar was version 0.93.0.0 and even though I searched for an update they did not appear to me. It really is appreciated.

Translated with google