BedWars - Teamkiste

Discussion in 'Spigot Plugin Help' started by MerryChrismas, Aug 16, 2018.

1. Erstmal hallo an alle, die sich zu mir verirrt haben.

Ich habe ein kleines Problem bei meinem neuen System: Ich kapier nicht, wie man die Teamchest macht... :(

Wie kann ich das Lösen?
    Die Teams habe ich mir ArrayListen gemacht und alles funktioniert auch ganz gut - bis auf die Teamkisten....

Wenn mir da einer helfen kann, dann schreibt mir das ganze mal privat oder wenn andere das Problem auch haben, dann auch gerne als öffentlichen Thread.

2. Sorry, I had German in school years and years ago, I can't figure out what you want, I hope someone else with better German skills than I can help you.

Which TeamChest plugin or something are you using, or are you trying to code something?

3. MiniDigger

Supporter

1) english forum, english threads pls
    2) wrong, category, if you want plugin development help, go to that subforum, not spigot plugin help
    3) you gotta share something about your current approach if you want to get help. what have you tried? why did that fail? how do you currently handle your teams? how do you plan on handling team chests?
    4) share da codez. without code its really hard to be able to tell what you have tried and why that didn't succeed.