Spigot Lobby Boosts 3.1

Boosts commands and GUI for your server

1. relampagorojo93 submitted a new resource:

Lobby Boosts - Jump and speed commands for your server

Read more about this resource...

2. relampagorojo93 updated Lobby Boosts with a new update entry:

Lobby Boosts 2.0

Read the rest of this update entry...

3. There is a problem with the menu. The menu is detected like a menu of the plugin. I will try to fix it.

4. Another fail. If you have the watch, you can use another item to open the menu. I'm fixing it.

5. JBS

JBS

Hi, Should be nice if i can change the prefix and the text colours with colour codes (&..) and change the slot of the item.

6. The text colors only can be used for the moment in the items of the menu, I need to check what things can be used in color to don't have problems. The prefix can be edited include the slot of the item in the config.

7. relampagorojo93 updated Lobby Boosts with a new update entry:

Lobby Boosts 2.5

8. Pero annade en la config los mundos que queremos que el plugin este activado no permission

9. Bueno vale vale, ahora lo hare

• Like Like x 1
  10. gracias hermano y los effectos me referia a quando activavas el fly haciece un sonido e un pequeno effecto xD

11. Debere mirar eso XD quizas ponga un sonido, pero los efectos mirare. Los efectos son dos librerias enteras mas o menos. Entonces si lo pongo en el plugin podria consumir mas espacio, y eso es algo que intento evitar. Ademas soy principiante aun con el java, solo he estado 4 dias creando plugins, me cuesta aun hacer que los efectos se hagan bien. Por ejemplo mi plugin hat, el efecto ocurre en la posicion de tu cabeza, y cuando aparece el efecto, tiene un radio bastante grande.
    Por cierto, el plugin no activa el fly, esta echo mas bien para cuando los usuarios tienen permisos a usar el comando fly.

12. Don't download please. Another fail I did XD the command doublejump isn't created good for console. I'm very nervious today.

13. relampagorojo93 updated Lobby Boosts with a new update entry:

Lobby Boosts 3.0

14. nice plugin but if you add leather boots - chain boots - iron boots etc i will be better then diamond only