Premium Marcely's Bedwars [1.7.* - 1.1.0.*] {HUGE 2.3 release: world regeneration, more customizeable...

Discussion in 'Resource Discussion' started by Marcely99, Oct 23, 2015.

1. pfff
    ich saß 3 stunden oder so dran.
    ich werde sicherlich nicht alles davon hinzufügen

2. Dann halt eine Hälfte ... Du hast gesagt dass die 4 Sachen hinzufügst die ich angefragt habe und du hast dazu JA gesagt ... Also ...
    Und kannst auch etwas freundlicher schreiben ^^

3. achso dachte die riesige liste:D

4. Aso :D Nee nur die 4 die ich dir geschrieben habe und wenn du Lust hast noch Item Packages und Speedteppiche (;

5. Kannst du den Dealer Fixen und machen das man sein eigenes Bett nicht abbauen kann? Sonst super Plugin

6. wie dealer fixen?
    dass man sein eigenes bett abbauen kann, kannst du in der config deaktivieren

7. der dealer geht nicht der buggt noch bitte fixen

8. bei mir funktioniert er perfekt.
    welche version nutzt du? was funktioniert nicht? kommen dann fehler in der konsole?

9. Marcely99 updated Marcely's Bedwars [1.8.* - 1.1.0.*] {GIVEAWAY} with a new update entry:

Small or big update idk | 2.2.11

Read the rest of this update entry...

10. Das von Marcelly ist aber bisher das beste, was ich gefunden habe :3 und Fehler werden SEHR schnell behoben nicht so wie bei den anderen...

11. So the these holograms won't disappear. Even if there are no arenas or even if I /kill them the moment I reload your plugin or the server they come right back.

https://imgur.com/49lUWd0

Please add a fix for this or tell me how to get rid of these for good.

12. Marcely99 updated Marcely's Bedwars [1.7.* - 1.1.0.*] {2.3 release: world regeneration & more customizeable} with a new update entry:

HUGE update | 2.3

13. Hi, when i enter in game, the scoreboard appears and after a second disappears. In the config it is enabled and there is no error in console. Maybe could be a plugin that interfere. In the same server there is SkyWars, and its scoreboard works fine. Can you help me?

14. Probably an other plugin is removing it.
    I've been testing it myself and on other servers and the scoreboard worked just fine

15. Marcely99 updated Marcely's Bedwars [1.7.* - 1.1.0.*] {HUGE 2.3 release: world regeneration, more customizeable &more} with a new update entry:

Small update | 2.3.1