Premium Marcely's Bedwars [1.7.* - 1.1.0.*] {HUGE 2.3 release: world regeneration, more customizeable...

Discussion in 'Resource Discussion' started by Marcely99, Oct 23, 2015.

1. Sorry but when I write /bw setgamedonelocaten I see "Unknow argument setgamedonelocaten"

2. my fault :D
    /bw setgamedonelocation should work

• Like Like x 1
  3. Have Problem! In game resources from spawners (Bronze, Iron, Gold) are name original minecraft names, that is, Brick, Iron ingot, Gold ingot. And nothing to buy! In console a lot of "DROPPED_ITEM"

4. are you using spigot?
    if so, which version & mbedwars version?

5. Spigot 1.10.2 and latest version of your plug-in
    At the time when the bronze appears in the inventory, it is still called bronze, but is immediately renamed to a Brick

When I give the OP the player the Bronze is not renamed into a brick! Iron is also called the brick, but the store it takes like iron and it does not depend on the OP! Gold is given as gold and accepted by the store without OP and with him

#265 yesenin, Aug 18, 2016
    Last edited: Aug 18, 2016

6. Samstag :D

wie ist das jetzt mit Worldedit? man braucht es nicht mehr? wie setzt man dann pos1 und pos2?

7. du brauchst es nicht, wenn du eine ganze welt wählst

8. which plugins do you use?

9. AsyncWorldEditInjector, HubBasics, WorldEdit, MasterBuilders, Essentials, RemoteToolkitPlugin, AutoMessage, WorldGuard, ProtocolLib, DynPad, NoCheatPlus, AutoSaveWorld, AdvancedPortals, MultiWorld, KitBattle, TitleAPI, BlocksHub, PermissionsEx, ServerProtector, CustomJoinItems, Vault, ChatGuard, HideStream, EssentialsSpawn, BungeeTabListPlus, DonateJoin, ChangeSkin, MBedwars, HolographicDisplays, LiteBans, AsyncWorldEdit, PayDay, ChestCommands, ChatEx

10. ich brauch hilfe
    ich habe das Plugin gekauft aber habe mehrere Probleme:
    - der Coundown funktioniert nicht
    -das leave item funktioniert nicht
    -bei vielen Befehlen kommt eine error Meldung
    ...
    es wäre schön wenn mir jmd. helfen könnte
    habe Spigot 1.10 Server
    Danke im voraus

11. Super Plugin aber wenn einem Einer Zuschaut und die Runde Vorbei ist habe ich einen Unsichbarkeits bug :3 Bitte um behebung.

12. I am sorry but I am not able to fix bugs this week. :/

Ich kann diese Woche leider keine Bugs beheben. :/

13. Wann werden endlich die Bugs gefixt ich will nämlich endlich mal bedwars auf meinem Server zocken
    sonst will ich mein Geld zurück

14. sry, habs total vergessen (wegen klassenfahrt, schule etc.)
    werde dann versuchen es in ein paar tagen zu beheben

15. werde versuchen das zu beheben

• Like Like x 1
  16. Welche Fehlermeldungen kommen denn?

17. That's not the fault of the plugin.
    An other plugin is causing that, but I'll try to fix that!

18. Is there a plug-in that sign which nabotayu through BungeeCord and savyatsya on another server to connect to the game?

19. I don't understand.
    If you've difficulties with that, just write in russian. I'll find a translator!

20. My friend ! what can I do with my problem ?!

"Spigot 1.10.2 and latest version of your plug-in
    At the time when the bronze appears in the inventory, it is still called bronze, but is immediately renamed to a Brick

When I give the OP the player the Bronze is not renamed into a brick! Iron is also called the brick, but the store it takes like iron and it does not depend on the OP! Gold is given as gold and accepted by the store without OP and with him"

I previously wrote about it ! Please help , I am very sorry that I can not use your plugin