Spigot MinetopiaSDB | BedrijfsRekeningen | Bijna precies 99% 2.4.4

Het Minecraft systeem, opnieuw uitgevonden. Een Minetopia Plugin, die bijna precies lijkt!

1. MrWouter updated MinetopiaSDB | BedrijfsRekeningen | Bijna precies 99% with a new update entry:

v1.28.6

Read the rest of this update entry...

2. hoe kan ik een speler politie commands laten doen?

• Useful Useful x 1
  3. Kan je safezone support adden? Nu als ik een safezone maak kunnen de spelers nog messen gebruiken

4. Ik begrijp je niet

5. MrWouter updated MinetopiaSDB | BedrijfsRekeningen | Bijna precies 99% with a new update entry:

MinetopiaSDB v2!

6. MrWouter updated MinetopiaSDB | BedrijfsRekeningen | Bijna precies 99% with a new update entry:

v2.0.2

7. MrWouter updated MinetopiaSDB | BedrijfsRekeningen | Bijna precies 99% with a new update entry:

2.0.5

8. ik had een vraagje de vending machine werkt niet terwel die wel op true staat

9. klopt, dit is een bug en gaat opgelost worden

10. hartelijk dank voor het terug reageren

• Like Like x 1
  11. MrWouter updated MinetopiaSDB | BedrijfsRekeningen | Bijna precies 99% with a new update entry:

v2.1

12. This plugin looks quite cool. I just wanted to clarify a few things, #1 Does this plugin have English support?, #2 Can I disable all the features except the bungeecord city synchronization? and #3 how exactly does the city synchronization work? (like if I placed a block in one of the cities would it automatically place in all the other servers? and how does chest access work?)

Thanks!

Post translated to duch via google translate:

Deze plug-in ziet er best gaaf uit. Ik wilde alleen een paar dingen verduidelijken, # 1 Heeft deze plug-in Engelse ondersteuning ?, # 2 Kan ik alle functies behalve de bungeecord-stadssynchronisatie uitschakelen? en # 3 hoe werkt de stadssynchronisatie precies? (zoals als ik een blok in een van de steden zou plaatsen, zou het automatisch in alle andere servers worden geplaatst? en hoe werkt borsttoegang?)

Bedankt!

13. No need to translate to Dutch, but thanks for the consideration :)

Yes, as stated on the plugin page, it has English support. Simply type /sdb setlanguage English.
    No, you can disable city synchronization. But this is a roleplay plugin, it synchronises the data relevant to the plugin, not block breaks and block places. You're misunderstanding the goal of this plugin.

• Like Like x 1