Spigot NTAC - Advanced NoCheatPlus patchwork [Spigot 1.9] ABANDONDED

NTAC -> [Upgrading NC+] - [Killaura] - [BoatFly] - [AntiKnockback] - [Speed] - [AutoBan]

1. Vinc0682 submitted a new resource:

NTAC - The Newtownian Anti-Cheat [Spigot 1.9] - A patchwork for NC+ adding a Killaura Botcheck, fixing BoatFly and much more | Highly configurable

Read more about this resource...

2. Pls add autoarmor detection and antiinvwalk

3. Will be in the next update :D

4. Vinc0682 updated NTAC - The Newtownian Anti-Cheat [Spigot 1.9] with a new update entry:

InventoryMove | Command Permissions | Bugfixes

Read the rest of this update entry...

5. Did it, comes along a few bugfixes

6. Vinc0682 updated NTAC - The Newtownian Anti-Cheat [Spigot 1.9] with a new update entry:

The message update - new way to configure messages

7. hast du autoarmor jetzt schon hinzugefügt?

8. Ja, inventorymove blockt alle Aktionen außerhalb der hotbar während das Inventar geschlossen ist, sodass autoarmor nur funktioniert wenn man die rüssi in der hotbar hat.

9. nope, du musst autoarmor detecten indem du dem spieler eine z.b. Diachest in das inventar gibst und schaust ob er die innerhalb kürzester zeit angezogen hat

10. Kann ich auch hinzufügen...

11. Please add any permission for the owner servers bypass it like: ntac.bypass Thx but great plugin btw

12. The permission ntac.Bypass already exists :D If it's not working, try ntac.Bypass.*

13. Oh xD i did not see it xD, but i have a suggestion for your server, you need to put in english, it could be more famous. Just ideas :)

14. Vinc0682 updated NTAC - The Newtownian Anti-Cheat [Spigot 1.9] with a new update entry:

New video; Killaura-NPC improvements

15. Vinc0682 updated NTAC - The Newtownian Anti-Cheat [Spigot 1.9] with a new update entry:

Improved Killaura-NPC-Check [NTAC 1.9-b4]

16. Ich will nicht drängeln aber kannst du das mit der autoarmor detection zeitnah hinzufügen? :D

17. Setzt mich grad dran :D

War ein bisschen untergegangen in den ganzen Sachen die ich noch vor hab wie z.B. einen Anti-Tracers Obfuscator; einen Blink-Check der Damage-Exploits patcht (fixt Glide), usw...