Spigot OpenAudioMc - Proximity Voice Chat - Realtime music and effects - BungeeCord 6.6.2

Add custom music and voice chat to your server, without mods or downloads.

1. There are no events at the moment for the plugin, the javascript (web client) does support it

2. Kun je misschien een SSL versie releasen?? dus ook voor HTTPS

3. Dit zou al moeten werken

4. mindgamesnl updated OpenAudioMc with a new update entry:

The streaming update

Read the rest of this update entry...

5. mindgamesnl updated OpenAudioMc with a new update entry:

The streaming update

6. [​IMG]
    Preview for the next update :)

7. yo man, nog even over dat admin panel. Kan je die niet custom maken voor mij? Ik zou dat erg fijn vinden en heb toch 50 databases :p

8. Wat zou je in een admin panel willen hebben? snap niet exact wat je er mee bedoelt

9. Dat je daar zelf al linkjes naar liedjes kan plaatsen en playlists kan maken en beheren. Een beetje radionomy voor mc

10. is het niet makkelijker om de playlists te kunnen beheren via de mc chat?
    ik snap ook niet waarom je likjes naar liedjes zou willen plaatsen via een web panel

Ik doe verder niet aan custom dingen maken voor mensen, wel zou ik willen kijken naar een public versie als 'addon' voor openaudio maar durf niks te garanderen

11. Omdat liedjes vaak een lange naam hebben is het denk ik makkelijker om dat te beheren via een webpanel.
    En als het lange lijsten gaan worden is dat erg makkelijk, gewoon even een linkje pasten klikt toevoegen en klaar en daarna kan je m verwijderen ook weer met 1 klik

12. Hmm, is het wat dat je in plaats een web paneel voor playlists een configbestand hebt met bijvoorbeeld
    Code (Text):

playlistname: playlist 1
    1: liedje 1
    2: liedje 2
    3: liedje 3
    etc etc

zo kan iedereen het gebruiken, en over de langen namen van liedjes, waarom maakt dat uit? openaudio (de noormaale teminste) gebruikt url's
    (niet boos bedoelt ben gwn oprecht nieuwschierig wat je bedoelt)

13. Misschien wel handig om dan bij de url een naam te kunnen gebruiken
    voorbeeld command kan dan zijn /openaudio play {username} {liedje naam} en /openaudio import {liedje naam} {url}
    dan kan je van de lange urls af

14. Oke, dat van een liedje kunnen inporten is echt FUCKING GENIUS!!!! :D
    Die functie kan je verwachten in de volgende update, Thx :)

15. np :) als je dan het liedje dus kan "opslaan" in een lcoal bestand kan je het ook meteen daar toevoegen.
    Misschien in de config een optie om mysql dan in te schakelen, dan wordt alle lied info opgeslagen in een database en kan je dus de info synchronizeren met meerdere servers

16. Zal er naar kijken

17. mindgamesnl updated OpenAudioMc with a new update entry:

The usability update

18. Is there a way to have a seamless transition between two regions playing different music?

19. Not yet, i'm experimenting with a few options (like crossfading for example) but its a bit buggy at the moment, i hope to release it as soon as possible!

• Like Like x 1
  20. Hoi,

Ik heb het sinds kort bij ons in de server geïmplementeerd maar vroeg mij af wat die live functie inhoud.
    Kan ik hier meer info verkrijgen?

Groeten Jens.