Plugin Developer DUTCH

Discussion in 'Server & Community Management' started by DyrhoThomas, Apr 30, 2017.

1. hello, if you aren't Dutch, just don't read this post as it is in Dutch and for Dutch people only :p

Vast al wel eens gehoord van NLGameMinecraft? Of Cemal... Zo nee, zoek maar eens op op YouTube... (125k+)
    Ik ben Thomas, Developer bij de NLGameServer. Uit naam van de NLGameServer ben ik opzoek naar 1 of 2 nieuwe Developers om de grote toekomstige projecten te kunnen uitbrengen...

Voordelen aan NLG
    Je krijgt alle vrijheid
    Er is een gezellige sfeer
    We werken echt samen als een team
    Jr. Dev rank op de server en na 1 project de Developer rank op de server
    Developer rank op de Teamspeak server

Waarom zoeken wij devs
    Wij hebben nu een playercount van rond de 30 man, dat is voor de NLG server niet bizar hoog, omdat we dat flink omhoog willen hebben, zijn we met een aantal toffe projecten bezig. Maar daar zijn natuurlijk developers voor nodig... We zijn nu met zijn 2en en dat is te weinig!

Welk niveau is vereisd
    Wij hanteren niet een bepaald niveau, als jij het denkt te kunnen, neem je contact op (zie hieronder) en dan krijg jij een testopdracht, daarna kijken wij of je in ons team past!

Hoe word je nou dev
    Als jij heel graag developer wilt worden op de NLG server, en jij denkt dat je niveau hoog genoeg is, kun je contact opnemen via twitter (DM).

Ik hoop dat er iemand is die ons wilt helpen...

Thomas Kuijs
    Lead dev NLG

2. First of all, this is not the place to recruit developers.
    Second of all, this is an English based forum, you're not supposed to shove away English speakers, and sometimes google translate may come in handy.

• Agree Agree x 1