Skript - Moderator Plugin - Besoin de votre aide !

Discussion in 'Skript' started by Adviz, Apr 23, 2017.

1. Bonjour en fait quelque chose me trac dans la tête, sa vous dit que dans mon futur plugin de modération 100% complet sans bug il y est deux langue (Français et Anglais) ou les deux séparer (Un plugin français et un plugin anglais) ? merci de me proposer une des deux propositions. Bonne journée/Soirée

2. Salut,
    Vous devriez les faire séparément.

3. 9. Keep the forums in English as much as possible.
    1. If you don't speak English, there are Russian and French versions of Spigot available to you. If you are going to use the main forums, you should at least try and use Google Translate and post all threads in English.
    2. English-speaking users should be kind and courteous to other users who aren’t as fluent in English. Deliberately harassing the user for a lack of English proficiency is not permitted.
    I assume that is french, so please go to the french version of Spigot, thanks :)

4. Choco

Moderator

Francais:
    N'y a t'il pas des options de configuration dans les Skriptes? J'en ai vus lorsque je faisait les revues de plugins (et Skriptes) premium.

English:
    Isn't there configuration options in Skripts? I saw a few while I was doing premium plugin (and Skript) reviews

I always encourage different languages simply because the sister forums aren't all that popular. Such that an English translation is provided, it's fine

#4 Choco, Apr 23, 2017
    Last edited: Apr 23, 2017