Spigot ThemePark 1.3

A status menu plugin for your ThemePark server!

1. stijnb1234 submitted a new resource:

AttStatFree [Status Menu] - Attractie, Menu, Status, Gratis, Free

Read more about this resource...

2. Ik heb een idee voor de plug-in (handig voor menu’s). Dat je /status {PLAYER} kan doen zodat het ook in een menu kan zoals mymenu.

3. Hoe bedoel je? Je kan al /status doen, wat het menu opent. Binnenkort komt er ook een statusmenu item aan.

4. Oké dat is ook goed

5. Ik wil er nog even op terug. Stel je wilt hem openen voor iemand anders? Bijvoorbeeld aan bezoeker als preview

6. stijnb1234 updated AttStatFree [Attractie Status Menu] with a new update entry:

|| De ULTIMATE update -> 2.0 ||

Read the rest of this update entry...

7. stijnb1234 updated AttStatFree [Attractie Status Menu] with a new update entry:

Tussenupdate! Bugfix & nieuwe functies!

8. stijnb1234 updated AttStatFree [Attractie Status Menu] with a new update entry:

Tussenupdate! Bugfix & nieuwe functies!

9. stijnb1234 updated AttStatFree [Attractie Status Menu] with a new update entry:

Command bug fix en meer!

10. stijnb1234 updated AttStatFree [Attractie Status Menu] with a new update entry:

De 2.6 update! Vooral bugfixes

11. Hoi, had een vraagje. Ik ben een video aan het voorbereiden voor op mijn kanaal en ik vroeg mij af wat die AntiFreerun betekend?
    Kan je dat eens zeggen? Trouwens deze plugin is ZO goed. Hou er van.

• Like Like x 1
  12. Hoi ik ben er weer eens. Ik heb een video van je plugin gemaakt: ;)

• Like Like x 1
  13. [WEBINTERFACE] voor Geopend,Gesloten,Onderhoud,storing,InAanbouw,Algemaan Gebruiker kan kijk op website kijk en of het Geopend,Gesloten,....

14. Zie de discord. Komt in de premium versie